Home » Particuliere diensten

Particuliere diensten

Kennismakingsgesprek:

Iedere samenwerking begint met een huisbezoek. Het kennismakingsgesprek is geheel vrijblijvend.

Waar gaan deze gesprekken over? Allereerst gaat het erom dat wij elkaar leren kennen. Daarnaast geef ik informatie over wat u van mij kunt verwachten, maar ook vertel ik wat er van u word verwacht. U krijgt uitleg over budgetbegeleiding, budgetcoaching, bewindvoering en de voorwaarden van de dienstverlening.


Skype consult:

Een consult via Skype heeft een duur van minimaal 30 minuten. In dit consult kunt u mij allerlei vragen voorleggen met betrekking tot schulden, schuldeisers, incasso’s, incassobureaus, deurwaarders, maar ook bespaartips enz.

skype


Besparingscheck:

Wanneer u alleen een besparingscheck wilt, dan kan dat. Door middel van deze check maak ik een beoordeling maken van uw uitgaven en kan u verder op weg helpen met tips over besparingen op de maandelijkse uitgaven.


Coaching:

Als u na ons kennismakingsgesprek besluit dat wij gaan samenwerken, gaan we het volgende samen oppakken.

Samen met u ga ik een administratie opzetten, alle papieren uitzoeken en ordenen en een (gezins)begroting maken. Uw financiën worden zo goed inzichtelijk en overzichtelijk gemaakt. Vervolgens kijken we of we de inkomsten kunnen verhogen. Bijvoorbeeld door toeslagen aan te vragen. En natuurlijk gaan we kijken of we kosten kunnen verminderen. Dit alles met als doel dat er een sluitende, op uw persoonlijke situatie afgestemde, begroting ontstaat. Het volhouden en leren omgaan met uw nieuwe persoonlijke begroting is het coachinggedeelte. Ik ben uw ruggensteun, vraagbaak en motivator. We doen dit allemaal bij u thuis, in uw eigen vertrouwde omgeving. U ontvangt van mij een gratis ” eerste hulppakket ” en u kunt tijdens het traject altijd gebruik maken van begeleiding via mail.

Even kort alles op een rijtje:

  • Een thuisadministratie opzetten in samenwerking met u
  • Financiële administratie
  • Post sorteren en ordenen
  • Uitgavepatroon indien mogelijk aanpassen
  • Inkomsten indien mogelijk aanpassen
  • Betalingsregelingen treffen
  • Leren omgaan met een budget
  • Kasboek bijhouden
  • Toeslagen aanvragen
  • Persoonlijke ondersteuning
  • Een luisterend oor!

Het alles-in-één-pakket betreft een periode van 6 maanden ondersteuning. Na deze periode heeft u gegarandeerd weer overzicht in uw financiële situatie. Indien gewenst kunt u altijd een vervolg coachings traject boeken. Betaling in termijnen is mogelijk.


Coaching na het afgeronde traject:

Na het afgeronde traject kunt u af en toe een afspraak maken voor een huisbezoek, of  bezoek aan kantoor. Dit is tegen een gereduceerd tarief. Een maandelijks huisbezoek of kantoorbezoek is ook mogelijk. Hiervoor spreken we een jaartarief af (gefactureerd per maand).


Coaching/consult per email:

Na een coachingtraject worden eenvoudige vragen zo mogelijk per mail beantwoord. Bij ingewikkelde vragen, waar ik meer tijd in moet steken, breng ik deze tijd in rekening. Natuurlijk informeer ik u/je hier vooraf over.


Reiskosten:

Reiskosten worden berekend op basis van € 0,20 cent per kilometer. De reisafstand wordt berekend met de ANWB-routeplanner (snelste route).


Tegoedbon:
U heeft een familielid, vriend of kennis waarmee het financieel niet meezit. Geef dan een tegoedbon. Neem contact met mij op voor de mogelijkheden.

 

Alle tarieven zijn inclusief 21% BTW

Comments are closed.