Home » Zakelijke diensten

Zakelijke diensten

Budgetcoaching / Klanttevredenheidscoaching

Waarom:

Indien één van uw personeelsleden financiële problemen heeft, dan heeft dat zijn weerslag op de kwaliteit van zijn werk en zijn werkomgeving. Door dat het personeelslid is afgeleid door zijn problemen is de kans op fouten aanzienlijk groter met alle gevolgen van dien. Indien uw personeelslid rechtstreeks te maken heeft met uw klanten, dan kan het ervoor zorgen dat onbedoeld de klanten anders te woord worden gestaan dan u wenselijk vindt. In het ergste geval kost u dit klanten en levert het u een slechte naam op.

Daarom:

Gemotiveerd personeel is in alle opzichten beter voor u en uw bedrijf. Heeft u personeelsleden met financiële problemen, of wilt u, uw personeelsleden laten coachen in klanttevredenheid neemt u dan contact op!


Kennismakingsgesprek:
Iedere samenwerking begint met een bezoek op de werk locatie. Zo’n kennismakingsgesprek is geheel vrijblijvend.

Waar gaan deze gesprekken over? Allereerst gaat het erom dat wij elkaar leren kennen. Daarnaast is het voor u belangrijk om te weten wat u van mij kunt verwachten en natuurlijk vertel ik ook wat ik van u en uw personeelsleden verwacht. U krijgt uitleg over budgetbegeleiding, budgetcoaching, en de voorwaarden van mijn dienstverlening. Tijdens dit bezoek praat ik ook graag met de betreffende personeelsleden om een idee te krijgen van de problemen, maar ook wat de mogelijkheden zijn voor hulp.


Coaching:
Als u na ons kennismakingsgesprek besluit dat wij gaan samenwerken, ga ik het volgende voor u doen.

Inventarisatie van de problemen/schuldenlast per personeelslid. Indien toestemming van uw personeelslid ontvangt u hier een rapportage van. Vervolgens ga ik samen met uw personeelslid een administratie opzetten, alle papieren uitzoeken en ordenen en een (gezins)begroting maken. De financiën worden zo goed inzichtelijk en overzichtelijk gemaakt. Vervolgens kijk ik of ik de inkomsten kan verhogen. Bijvoorbeeld door toeslagen aan te vragen. En natuurlijk ga ik kijken of ik kosten kan verminderen. Dit alles met als doel dat er een sluitende, op uw personeelslid persoonlijke situatie afgestemde, begroting ontstaat. Het volhouden en leren omgaan met zijn nieuwe persoonlijke begroting is het coachinggedeelte. Ik ben zijn ruggensteun, vraagbaak en motivator. Ik doe dit allemaal bij u personeelslid thuis, in zijn eigen vertrouwde omgeving.

Even kort alles op een rijtje:

  • Een thuisadministratie opzetten in samenwerking met u
  • Financiële administratie
  • Post sorteren en ordenen
  • Uitgavenpatroon indien mogelijk aanpassen
  • Inkomsten indien mogelijk aanpassen
  • Betalingsregelingen treffen
  • Leren omgaan met een budget
  • Kasboek bijhouden
  • Toeslagen aanvragen
  • Persoonlijke ondersteuning
  • Een luisterend oor!

Coaching na het afgeronde traject:
Na het afgeronde traject kan u personeelslid af en toe een afspraak maken voor een huisbezoek, of  bezoek aan kantoor. Dit is tegen een gereduceerd tarief. Een maandelijks huisbezoek of kantoorbezoek is ook mogelijk. Hiervoor spreken we een jaartarief af (gefactureerd per maand).


Coaching/consult per email:
Na een coachingtraject worden eenvoudige vragen zo mogelijk per mail beantwoord. Bij ingewikkelde vragen, waar ik meer tijd in moet steken, breng ik deze tijd in rekening. Natuurlijk informeer ik u hier vooraf over.


Reiskosten:
Reiskosten worden berekend op basis van € 0,30 cent per kilometer. De reisafstand wordt berekend met de ANWB-routeplanner (snelste route). Mijn werkgebied is Noord-Holland, indien uw vestiging zich buiten Noord-Holland bevindt, neemt u dan contact met mij op voor de mogelijkheden.

 

Comments are closed.